Monday, December 13, 2010

ALHAMDULILLAH....MENANG LAGIK

wah...bestnya...kali ni aku menang lagik...ala...bukannya hebat mana hadiahnya tapi once dah jadik pemenang , sure la suka kan.... even barang yang diterima tu tak seberapa???tapi pada aku   ,aku ttp suka bangat....aku ni kerja ajer kat syarikat Telekom ni , tapi nak dapat souviner TM punya la azab....susah tul...melainkan ko dok kat TmPoint , bersepah ajer barang2 tu...hish.....

utk tahun 2010 ni , rasanya dah 3kali gak aku menang peraduan Bulletin TSSSB ni....jawapan semua dah tersedia cuma perlu tepat dan cepat ajer.....selalunya hadiahnya adalah pen , fail , notebook , kaler pensel , mini calculator atau beg ...tapi kali ni dapat notebook ( buku nota ) dan sekaki payung ...seronok betul....

okla....tgk ajer la pic tu....pic payung tak ada...aku dah simpan dlm kereta siap-siap....tunggu hujan ribut baru nak guna...hehehehe

 nampak tak nama aku sebagai pemenang pertama...terharu tul....

 buku nota nak bawak ke meeting...finance kan suka buat meeting??? harus nak catit segala nota...

3 comments :

Teratak pena said...

tak pernah nampak pu note book tu

rossysweety said...

baru kot??

en_me said...

sonoknyerr menang hadiah kanns.. tahniahnyerr