Thursday, October 25, 2012

SOOOOO SWEETTTTT!!!!

hari ni , murah rezeki utk aku kot? mana taknya...pagi dpt ole-ole dari Langkawi dan tengahari dlm kul 11.00 pagi lebih , dpt call dari k.Nora , ada parcel utk aku....berdebar jugak arrr...apa la agaknya kan???

bila zack sampai ....tara..........bila bukak aje sampul kertas colour coklat tu....ahhhhh!!!! soooooo sweeeetttttt....aku dpt sebalang kerepek pisang homemade dari kawan jauh di Batu Pahat....terima kasih afne , terharu rasanya coz ingat jugak dia kat kawan dia yg satu ni..huhuhuhu..sgt sedap k...dpt pulak kerepek pisang dari pisang tanduk...mmg sgt sedap , cruncy dan berlemak...agak-agak , ko nak niaga tak kat opis ni??? aku boleh jadi suppliernya....huhuhu

k la...anyway , terima kasih banyak ..susah payah ko sagat ,goreng dan poskan utk aku kat sini ye..lain kali , pos la apa-apa lagi utk aku kat sini .

p/s : klau ko pos tudung FNJ kat aku , lagi la sooooooo sweeeeettttttt sampai pengsan!!!!



siap ada tanda harga lagi tu...eh..kena charge ke hape ni??? huhuhu

kerepek pisang tanduk yg sedap..tetiba teringat kat mak di kampung

terima kasih ye laling..

No comments :