Tuesday, October 1, 2013

SUKANEKA TBK KOSAS DI PD 2013 - PART 1

Hai korang...rindu kat aku tak?? huhuhu...dah seminggu lebih tak update apa-apa tp kali ni aku nak update banyak-banyak...

ok...ini adalah aktiviti sekolah adam yg aku tunggu sejak 2 minggu lepas..klu korang tak baca entry hari tu..sila la klik kat sini k. hari yg ditunggu telah tiba..haih...ngalahkan bebudak la ..

pada sabtu 28hb September 2013 , pihak sekolah TBK Kosas telah mengadakan sukaneka di Pantai Teluk Kemang di Port Dickson..pepagi kami semua dah tunggu kat perkarangan sekolah , sementara menunggu bas rombongan sampai  , kami diagihkan dgn bekalan makanan berupa nasi ayam dan karipap sebagai minum pagi .


tokei nasi ayam ( baju oren ) telah tiba

memasing  dah dpt makanan utk hari tu..oh ya  , kali ni attitude adam adalah sgt baik...tidak nangis spt rombongan tahun lepas.

kami bertolak dari ampang kul 7.30pg dan ini adalah pic kami yg baru sampai di Pantai Teluk Kemang di Port Dickson , memasing dgn muka ceria dan tak sabar nak memulakan sukaneka .

kanak-kanak kena beratur dlm barisan  , sementara tu , AJK-AJK tgh set up tmpt sukaneka..

sebahagian hadiah-hadiah yg menunggu kami semua...

sebelum permainan bermula , ada kejutan utk cikgu ..rupa-rupanya ada acara potong kek birthday utk cikgu Rizana pada hari tu...anyway , Happy Belated 39th Birthday  , Cikgu

acara pertama utk girls , pertandingan meniup belon sehingga pecah

adam tgh standby nak mulakan acara utk budak lelaki berumur 6 tahun . 3 org aje pun , confirm dpt hadiah

bersemangat anak mama...

acara utk adam adalah kutip telor penyu ..sapa paling banyak di kira johan  , dan of course la anak aku menang ....yeayyyy

ni acara bawak bola dlm pinggan berduet...mmg mencabar sikit acara ni coz kena sepakat berlari bersama...oh ya , ada acara masuk air dlm botol , lupa plak nak upload pic

ni plak  , acara pecahkan belon kat kaki lawan...belon sapa lambat pecah , dikira menang..

mmg lawak tgk adam main permainan ni ...adam dgn tangan di telingga sambil nak ngelak kawan dia pijak belon...dah macam joget zapin aku tgkkan....sakit perut aku ketawakan adam
 
Oh ya  , acara utk ibu dan bapa pun ada jugak tp aku tak upload dlm blog aku ni , tak apa la kan?? dah byk pic dah ni...

Adam menang tmpt pertama bagi acara kutip telor penyu..dpt pingat dan set pengorek pasir yg besar

gembira dia pada hari tu..

yg ni aku dpt hamper utk cabutan nombor bertuah . itupun no adam yg lucky...klu no aku jgn harap k...apa-apa pun Alhamdulillah dpt hamper pertama dlm hidup ...huhuhu

bergambar kenangan bersama hadiah-hadiah yg kami dapat...

ok , itu sahaja utk hari ni . utk aktiviti sukaneka ni  , byk part ye...saje buat camtu coz banyak sgt gambar nak kongsi ngan korang....korang layan aje k...

Jumpa lagi kat Part 2

No comments :