Wednesday, October 8, 2014

DAPUR GAS MINI

hari ni nak tayang dapur gas mini yg baru kami beli semasa dlm perjalanan nak berpicnic di Gunung Ledang tempohari..plan nak cari tray utk alas kupang yg fresh tup-tup dah terbeli banyak plak kat kedai di tepi jln di muar hari tu..aku layankan aje cik abang beli dapor gas mini ni sbb mmg aku pun target nak beli bila time gaji nanti. sgt practikal utk di masa-masa holiday atau kecemasan time gas tak ada.

kami sekeluarga mmg suka berjln-jln klu time cuti...klu kami gi picnic atau checkin homestay , mudah la nak masak2 simple breakfast utk family..boleh la kami jimat sikit...

penggunaannya sgt mudah...cuma masukkan tong gas yg kecil...ketatkan dibeberapa bahagian pastu dah boleh petik api dan boleh la memasak..harga dapur gas ni cuma rm49.90 tu belum less 15%...tong gas yg kecil cuma rm4.00 sebotol belum lg less 15%..see...murahkan?? sgt berbaloi-baloi...oh ya...tong gasnya sebesar tin ridsect kecil tu boleh bertahan selama 2 jam...lama tu....puas la nak memasak nanti...eee..tak sabonya nak gi holiday nanti....:-D

ok la...klu aku dah cuba..nanti aku snap pic ye..buat masa sekrg masih baik  dok dendiam bwh kitchen kabinet aku.

k.la...itu sahaja utk hari ni...klu ada idea akan aku update lg.byeeee semua


No comments :