Thursday, February 12, 2009

kek lapis..

semalam pagi...aku dapat parcel poslaju dari shita terengganu...wah...dapat kek lapis la...terima kasih shita coz bagi aku kek lapis free ..semalam aku dah promo abis-abisan kat officemate aku...semua puji sedap....ada yang nak order lagi...kalau uols nak tau shita ni member kamcing masa aku kat itmcj dulu..bilik pun sebelah ajer...kawan gaduh aku pun ye...kawan tido sekatil sebantal pun ye...bab makan,pinggan asing2x...hehehe..la ni dia bukaK bisness sendiri (resepi keluarga) di terengganu..pada sesapa nak tgk kek dan lauk pauk sila ke side jom terjah..pi kat shita ganu..boleh order online lagi.


ni aku tengah bukak parcel kek lapis...gumbira rasa di hati...
see..sengih ajer...











label bisnes shita food and catering...resepi keluarga turun-temurun...hebat kawan aku ni...semoga sentiasa sukses dan lebarkan sayap dalam bisnes ni dimasa akan datang...amin....

2 jenis kek yang aku dapat ..pic atas namanya kek lapis chocberry dan yang bawah, kek lapis coklat....yang ni baru keluar dari kotak

kek yang dipotong utk bagi member2 rasa...cantik dan sedap dan marvelous...time hari raya atau nak buat hantaran atau nak hadiah kat kawan,boleh tempah ..harga pun berpatutan...kek ni boleh tahan selama 2-3 bulan kalau simpan dlm petiais...


lagi sekali ,terima kasih banyak-banyak ye shita...

7 comments :

Alifaforever said...

ye ke kak ros.. pandai tul ko promote.. tu mesti nak mintak syer dari shita tu..hehehe jangan mare..

rossysweety said...

bukan setakat syer ajer...shita sponsor kek setiap minggu berlainan perisa tau..

Shita said...

aisehhh...syahdu pun ada..bangga pon ada ...tak sangka la kwn aku ni berkaliber jugak bab2 marketing... dun worry ross..aku dah pon secara otomatik lantik ko jd agen zon bangsar!!!...heheheh... segala terma n syarat aku akan email beserta dgn senarai komisen yg bakal kau kumpul nanti...hmmm...aku rasa lebih dasyat lg $$$ dr yg iklan adsense offer tu hehehehehhehe....apa2 pon..Tq banyak2 ross...promo product aku..

rossysweety said...

ala....tolong kawan...tak jadik masalah pada aku....

Anonymous said...

aku le org plg bahagia dpt merasa semua perisa tetiap mggu hehe..

rossysweety said...

ada lagi org terawal dari ko ler afne...hehehe

Anonymous said...

ko nampak semangat babe..ni mesti sebab hari2 makan kek shita..hua..hua -apit-