Friday, February 27, 2009

mydin mall...

semalam adalah hari gaji...so ari ni (ari jumaat) adalah menjadi kewajipan aku utk membeli belah di mydin mall kotaraya...bukannya beli barang mahal2 pun, selalunya beli barang utk adam spt puting botol , baju basahan dan baju tido adam ,ubat gigi dan bermacam barang2 rumah...


meja aku clear,tak ada keja


see , ari ni tak banyak keje ,kalau ada pun sikit aku dah abiskan sebelum kul 10.30pg lagi...tujuannya supaya aku dapat berjumba jumbi dengan tenangnya waktu tengahari nanti....pi sana naik keta member...seram sejuk aku naik ngan dia ni...tapi alhamdulillah selamat sampai kat mydin dan office kat bangsar...

selesai sudah sessi bershopping kitaorg makan kat McDonald di kotaraya...kebetulan mmg ada promosi utk lunch...set lunch cuma RM6.25 ajer (lepas tax)..puas makan jom le kita balik office...sampai office kul 3.00ptg..nasib baik dapat boss yang baik hati...dia tak marah pun....hehehe



barang2 yang dishopping di mydin mall, penuh sebakul

puashati makan double cheese burger set rm6.25 dan depan mydin mall

2 comments :

Shita said...

cantek meja keje!!!...bersih je mcm meja org cuti bersalin je heheheh.. lama aku tak update blog ...ni baru berpeluang nak menjengah tempat kau..

rossysweety said...

org cuti bersalin pun tak macam ni...ni cuti bersalin kulit tau...