Wednesday, February 11, 2009

naga malaya in muartown...

ari ahad lepas aku balik kampung...saje...lagipun lama dah tak balik...kg aku dekat ajer...dari kl ke muar ada la 2 jam setengah sampai dah...sampai dah petang...adam nampak ramai bebudak,apa lagi suka ler...tapi yang paling kelakar ada pulak naga malaya...iyelah,ari ahad ari tu kan hari cap goh mei...melayu pun ada naga???kreatif betul budak2 ni...kepala naga dari kotak buah limau...badan naga dari kain pelekat bapak diorang...adam tgk pun,tercengang ajer dia...korang layan ajer la gambar 2 ni...


adam tengah main bola

tu dia...mak-mak orang tgh dok melepak bawah pokok kuini di waktu petang...nasib baik tak ada buah...

wajah mak mertua ku yang sangat baik hati

INI DIA NAGA MALAYA TENGAH MELOMPAT DGN JAYANYA...HAHAHA


adam tgh melangkah masuk kerumah mak aku pulak...dekat ajer ngan kampung eric...adalah 5 minit perjalanan naik keta...kalau jalan kaki,mau malam karang baru sampai.......

2 comments :

Shita said...

luasnya kawasan rumah eric tu...best je padang siap rumput ...bersih lak.. btuah menantu dia... berapa thn dah erk aku tak gi rumah kau kat muar...tgk...dah rupa lain...siap ada sliding door dahh...semua dah berubah..

rossysweety said...

banyak dah perubahan kat rumah aku dan orangnya jugak...meh ler datang kl...banyak nak distorykan,hehehe...aku pun dah lama tak datang rumah ko,mesti dah besar...nanti le tunggu makan nasi minyak ko ler...