Tuesday, March 17, 2009

demam

semalam ari isnin aku tak keja terpaksa ambik cuti kecemasan sbb adam demam...panas betul badan dia...aku tak sampai hati nak anto dia ke taska , entahkan terjaga ke nanti anak aku tu....demam ni sbb ari khamis ari tu aku bawak gi inject utk budak setahun 6bulan dan ini adalah injection yang last...nurse dah beritau,adam akan demam...so ari ahad ler terjadik segala sakit2 tu...tambahan lagi dia pun kerap minum air batu sbb cuaca sangat ler panasnya belah tengahari..siang tu hidung dia dah start berair dan batuk-batuk kecil...masuk ke malam pulak,lepas ajer minum susu terus termuntah dgn banyaknya...badan pun dah mula panas...kesian tgkkan...terbaring ajer....pas tu tido dgn sendirinya....aku suapkan bubur pun dia tak nak..minum susu pulak asyik muntah ajer....hish...makin kecik size anak aku ni....

tergolek layu ajer...

masuk tengahari aku ajak eric gi klinik panel...doc check kepanasan badan adam dah 38' celsius...selesai check bagai , terus balik rumah...lepas bagi makan ubat adam terus tertido....

kat klinik panel
ari ni aku gamble ajer pi keja...pagi tadi aku rasa panas adam dah surut sikit...segala jenis ubat dah masuk dalam beg...mintak2 adam ok la yek...

2 comments :

Shita said...

sian adam....demam...nasib mama dia prihatin...sampai tak gi keje...sorri rosss aku skrg online pon kejap2 je..ada je keje..

rossysweety said...

sama la kita...aku malas nak update blog...gambo banyak.......ni aku pulak yang kena demam lagi...