Thursday, March 26, 2009

kesinambungan kisah semalam

kena lagi jaga adam sengseorg semalam...kali ni aku bersikap terbuka pulak...tepat kul 8.00mlm,aku ajak adam gi suzie corner...walaupun aku tak pernah drive malam,aku gagahkan jugak sbb aku tak nak adam tension dok ngan aku...ala...suasana macam nak gi keja waktu pepagi jugak......apa la sangat...(ayat berlagak..hehehe) .nampak ajer klcc , dia dah tunjuk2..mulut dia bising cakap pak..pak...(nampak...macam ler aku tak nampak??!!) dan cor...cor...(besor)...pas tu cakap aii...aii...(bye..) sambil tangan gamit2....teruja tul dia ni kalau nampak klcc...

sampai suzie corner , eric pulak ambik turn time customer tak ada...dpt relax la kejap....pas tu aku ajak adam gi jj max value belakang ampang puteri...saja jenjalan...aku masukkan adam dlm troli yang ada kepala keta tu...tak sampai 5minit pusing dlm tu...kaki dia dah naik kat stereng keta...dah meronta2 nak keluar....eee.......budak lain happy ajer naik troli tu...kena la dokong si kecik tu...aku belikan jajan ajer..belum sempat nak bayo,dia dah terjerit2 dan ronta2 nak soh bukak...eee...semua org tgk aku...bengang tul...cepat2 aku blah....tapi masih sabo lagik.....

sampai rumah kul 9.15mlm...mata adam dah merah dan kengantukan..kul 9.45mlm dia dah tido...aku pun tido awal semalam...eee...seronoknya....

kul 4.00 pagi tadi dia muntah dgn banyaknya sbb batuk punya hal...eee...sabo ajer la...terpaksa la aku basuh toto...lantak ler bunyik bising dek mesin basuh mengaum pepagi buta tu...terpaksa la bukak cerita kartun lagik..tgk le dia sengsorang dpan tv,aku nak abiskan saki baki tido aku seblum hp aku berbunyik...tak best la dah terjaga dulu sebelum alarm bunyik...

kul 5.00pg aku terdengar bunyik enjin keta eric...haha...ko jaga la adam yek...suka aku...

kul 6.00 pg aku bangun dan bersiap ...kul 6.50pg aku nak gi keja,adam tak tido lagi...nasib ko la eric....tahan ler bijik mata tu...malam tadi bersengkang mata ngan member...ni kena jaga anak pulak yang dah bangun sebelum subuh....hehehe...

tengah drive tu,aku terpikir,dek kesabaran aku malam tadi, aku rasa kerja2 yang tension semuanya menjadi mudah... aku tersenyum sensorang...( ceh...ending tak leh tahan,macam buat novel pulak hehehe)

sekian

2 comments :

::Deela:: said...

cit...berkat kesabaran kunun...porahh!!!!
...heheheh

rossysweety said...

ko percaya apa yang k.ros mengaban ni??kehkehkeh...