Friday, May 29, 2009

entry makan sesajo...

ni cerita semalam...

kali ni kami dinner nasi lemak ajer...ni nasi lemak dari kampung baru , tapi bukan nasi lemak antarabangsa tau...nasi lemak apa tah nak letak nama....hehehe...lokasi dia betul2 depan sekolah kebangsaan kampung baru....apa nama dia ek??

lama tul aku tak pi sini , aku rasa adalah 4 tahun lebih...masa zaman bercinta ngan eric dulu selalu gak lepak makan kat sini sampai kul 1.30 pg...makin pagi,makin ramai org...sampaikan nak duduk pun tak ada meja, kena tunggu...sapa bangun ko duduk la....tak dasyat ke tu???bila dah kawin ni...jgn ler berharap nak pi sini cam selalu....kena masak ajer la kat rumah...tak pun makan kat kedai2 yang berdekatan ngan rumah ajer...cam hampeh kan??
banyak betul perubahan dah...kitaorg sesat la jugak pada mulanya....tapi tak heran la aku...eric ni memanjang ajer sesatnya klu drive....last2 jumpa gak...

ni le rupanya makanannya...aku ambik sambal telo puyuh , burung puyuh goreng 3 ekor , sambal kering petai dan bilis (ni yang sedap...) ,nasik lemak 6 bungkus , air limau ais , milo ais dan sirap bandung...semuanya rm22.00...mahal ke murah??? aku tak rasa apa2 pun sbb eric yang bayo...hahaha...seperti biasa tak dapat menghayati makan sbb tgh pegang adam...adam pulak sibuk main air...abis muka ngan baju kena air milo...geram aku tgkkan ...berpeluh2 aku makan...sambal dia pedas nak mampos lak tu!! tapi lagik pedas...lagikk tu la suap masuk mulut...hehehe...

makan kat sini yang best nya permandangan dia...depan mata tersergam klcc dan menara kl yang cantik ...duduk lak kat meja open air...fuh...tak sedar masa dah berlalu...tapi dah anak ni , pas makan ajer , cabut la...tak ingin duduk lelama pun...


permandangan dari luar pagar

muka org kenyang makan free lagik...selalu nak interframe..pi mana2 mesti ada gambo dia..busan arr....hehehe..

ni bukan permandangan kat kampung baru....ni menara public bank ...permandangan ni hanya terdapat kat jln ampang....maknanya time ni kitaorg dah on the way nak balik dah ...bye....

2 comments :

Afne said...

lama tak membedal kt sini. zaman dating dulu suka mkn nasi lemak sini.. sorg harus la bedal 2-3 bungkus haha

rossysweety said...

mmg pun...bila dah kawin,jgan la harap dpt macam dulu2...