Wednesday, May 20, 2009

makan-makan part 2

kali ni kita makan spagetti pulak....sebenarnya aku mmg tak suka betul makan spagetti ni...entah apa2 ajer rasanya...tapi la ni aku dah pandai makan pun , malah tekak aku ni pun dah pandai terima menu2 yang lain yang seangkatan dengannya.......

tekak aku start boleh masuk spagetti ni bila one of my officemate buat sendiri..peh...berkali2 jugak aku tambah....best!! ...tapi aku masih lagik tak berani nak cuba resepi yang kat kedai makan di kl ni...takut tak sedap........paling koman pun spagetti kat piza hut...tu pun asyik..asyik bolognese...boring lak rasanya.....

la ni aku ada tmpt feveret nak makan...iaitu kat Dagang Avenue...best ooo....macam2 makanan ada jual....aku selalu gi sini makan spagetti ajer...nama stall dia TOMATOES....sedap woi.....brother ni member eric , dulu dia niaga kat suzie corner , tapi ada sikit hal,dia blah...kat sini dia jual spagetti dan jugak western ...tempat ni berdekatan ngan Galaxy Ampang , sebuilding ngan UDA Ocean....
meh sini tgk gambo...

yang ni aku punya.....namanya spagetti marinara...penuh ngan sotong , lala ,udang ,kupang dan cendawan...semuanya fresh....marvelous!!!rega rm13.00 sajo....tapi berbaloi....dah banyak kali jugak la aku makan...

yang ni eric punya....marinara jugak...



yang ni ana punya...lasagna...rupa tak berapa cantik (snap guna hp ajer)...tapi rasanya sangat la sedapnya...rega rm12.00...lain kali boleh try lagik....

french fries utk adam ..rega rm3.00 ajer...banyak...mama dia yang bedal...hahahaha

muka org dapat makan free

licin ....nampak sgt kebulur tahap gaban....sapa punya pinggan ni??!!





ni la aktiviti adam kalau kitaorg gi makan...tak reti duduk diam....merayau ajer ke hulu ke hilir...cari kawan agaknya...pas tu duduk dan minum sebanyak2nya...makan tak nak....

muka org dah kenyang .....

No comments :