Tuesday, June 16, 2009

tak boleh buat keja....

hish...apa nak jadik ni??? dari kul 8.30pg sampai la ni , aku tak boleh nak buat keja...ayo..yo...keja aku makin hari makin menimbun...huhuhu...ni gara2 TM tengah upload aplikasi baru utk system GEMS la ni...keje aku pulak mmg 100% guna system....ee...nyusahkan org betul la....aku pulak tgh rajin ni , masa tu la system down.......time aku malas...ok pulak???

dari pagi aku serve internet...dari baca berita harian sampai la org jual rumah pun aku redah...blog org toksah cerita la...semua aku pulun baca...dah boring sgt dah ni..tak tau nak buat apa....nak main game , dah jemu pulak dah...kalau dia soh balik rumah ke atau jenjalan kat midvalley ke... ok la jugak...ni tidak , terperuk kat sini...hish...BORING!!!!

mata pulak makin lama makin pedih ajer...nak tido ajer rasanya...tapi port pulak tak best...panas!!!tahan ajer la sampai system ok....

apa2 pun aku nak try lelap mata jap kat meja ni ...huhuhu...

BOSAN SUNGGUH!!!!MENCI!


No comments :