Friday, July 17, 2009

tag bag...

tag ni aku ambik dari blog aizahkaman....cam interesting ajer nak layan coz aku pun tgh tak ada keja sekarang.....lalala....

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja


ni la rupa beg kerja aku....beso ko...beg AVON ajer...rega pun murah ajer...rm19.90...tu sbb aku berani tayang...kalau mahal dan branded kang ada pulak kata aku meriak pulak....hish...memacam la....kat office aku suka gantung kat sebelah aku ni...kekadang aku letak kat store belakang aku ni ajer....senang nak capai bila time nak balik....

2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.
beg aku ni ada 2 compartment ......satu kecik ajer....jadi semua benda aku masuk sekali gus...pas tu aku membebel senseorg sbb tak jumpa nak cari hp la....kunci keta la...kunci rumah la.....
ni la rupa isikandungnya...entah apa2 ajer yang aku sumbatkan....aku bahagikan kepada 2 pic ok...kalau sekali gus mesti korang pengsan tgk sampah-sarap...tapi mmg byk sampah pun...


benda wajib bawak gi office....purse , smartag , bedak miyami , kunci rumah , kunci keta , perfume avon ,cermin dan buku nota...


makhluk asing lain yang secara tak lansung terbawak jugak....krim penyental tumit kaki , bil2 tuan rumah dan pil2 sbb aku tgh kena selsema sekarang ni...bukan selsema b*** ye....ada jugak 2-3 keping duit kertas sbb main campak ajer lepas dapat balance beli apa2....


Poket kecik-Ni wajib bawak gi memana, gula2 hack dan panadol...... yang lain tu cam duit syiling , jumper charge hp , thumdrive (kes lupa nak simpan kat office ) , kunci rumah spare.......

3. nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.
ianya beso , selesa , cantik dan yang penting dia murah.....

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.
tak ada istimewanya ...yang penting aku leh sumbat segala mak nenek dlm beg ni...kekadang suratkhabar pun aku sumbat jugak...

5. sila tag 10 orang yang lain.
aku nak tag 6 orang ajer la....malas nak buat reramai....
1. afne
2. ana
3. dilla
4. shita
5. amy (nak tgk sgt dlm beg ko...sbb berat bila angkat....)
6. epa

sila buat ye! jangan ngelat.....selongkar isi pewot beg korang.....hahaha

No comments :