Tuesday, August 11, 2009

makan petang ku yang rentung!!!

kempunan nak makan roti boy...huhuhu

siot la....abis rentung aku punya roti boy....rugi rm1.80 ....ingatkan nak la minum petang...rupa2 cam hampeh ajer...abis tak boleh makan....dgn mangkuk tu sekali cair dan akhirnya ke tong sampah la jawapnya....tension tul...kat kertas pembalut beriya tulis boleh panaskan dlm microwave selama 5 minit...ni baru 3 minit dah rentung....penipu besau....

kepada tuan punya mangkuk , mintak maap la yer....saya terpaksa buang u punya mangkuk sbb dah berlubang dek roti aku kepanasan melampau....kepada kengkawan office finance , mintak maap banyak2 sbb terpaksa hidu bau hangit roti aku yang menusuk hidung korang dan ada yang sampai tak leh bernafas ( nak soh logen buat cpr tak?? )....

soorrryyy ye....bukan perkara yang disengajakan.....

1 comment :

Afne said...

citt podaahhh.. ye-ye soh aku solat awal. sakit hidung masuk pantry tau. nsb baik baru mkn aritu hehe..