Friday, August 21, 2009

trip ke HUKM

ni n3 ari selasa 18.08.09..

kali ni aku ke HUKM, mmg tak rancang nak pi sbb aku aku ada hal kat rumah , tapi aku gamble pi jugak follow keta member...tak sempat nak tgk signboard ke.....nak tgk permandangan ke.... janji dapat ekori keta diaorg sudah..last2 selamat jugak sampai kat HUKM....sbb nya member sebelah aku ni (afne) dah selamat selamat bersalin....anak kedua..kali ni dapat bby boy....seronoknya dah dapat sepasang...

Tiba kat HUKM ramai jugak yang tutup mulut dan hidung sbb H1N1...aku tutup jugak tapi ngan tisu ajer...boleh???? hahaha....ala...janji tutup...tapikan malam tu aku dah kena batuk -batuk kecil...cuak ko.........esoknya dah ok...nasib baik..........

ok layan gambo ajer.......

ibu baby boy...muncung tak leh blah...

ambik berkat dalam kesabaran ...hehehe

bby boy yang belum sampai sehari...MOHD HAZIQ

1 comment :

Afne said...

siot ko.. sempat lg ngutuk aku. tq sudi melawat aku ngan haziq.