Wednesday, September 30, 2009

entah apa2x la .....

entah kenapa la ari ni...pepagi nak buat aku hot ajer....nasib baik hujan lebat....so , jadik suam-suam kuku ajer....

1. pagi tadi ,aku singgah kat petronas nak pam tayar keta...dah la tunggu ada mamat ni bertahun pam tayar...dah sudah tu , baik aku tgh nak adjust keta aku , ada pulak mamat cam muka cina boleh ambik pulak pam tu terus pam keta dia dgn muka tak bersalah...kira potong trip la ni...tak pasal2 aku kena tunggu lagik....bengang betul la....dia buat toye ajer..kot la handsome , sejuk la sikit hati ni...ni tak...muka pun cam selebet tak mandi.......

2. on the way ke office , hujan turun ngan selebat-lebatnya dan banjir sana sini...sampai office, aku park kat depan nstp...nak turun keta ....bau busuk cam air longkang ajer kat atas jalanraya...berhati2 aku pijak tanah supaya air busuk tu tak kena kaki...tetiba ada keta kancil bawak laju terus menyimbah air yang busuk tu kat kaki dan kain aku......eee...tak pasal2 kena maki b*** . geram betul la.......bawak keta tak guna otak betul la.....

tgh nak park keta

cam tu la aku kena tadi....angin satu badan..

3. Pas beli sarapan , nak bukak laci office , kunci rumah dan kunci laci boleh tertinggal pulak!!!rupa2 termasuk dlm beg ana......arghhhh..tak pasal2 petang karang aku kena gi office dia ambik kunci.....

eee....tension gila satu ari ni...system pun satu gak...dah 3 ari aku tak boleh buat keja ni....

1 comment :

Shita said...

sian ko ros...dugaaannn...dah la jenis baran betempat...kena pulak kes mcm gini...aku tak tau nak kata pe daaaa...hehhehe... aku nak gi komen bj adam plak kat entri bawah... jom gi sesama nakkk???...

hihihi