Monday, September 28, 2009

pagi raya..

ni aktiviti kitaorg lepas semayang raya dan bersalaman....bergambo setiap keluarga...memasing dah bertambah ahli kelurga...gambo eric takada..gambo keluarga lyn tak ada sbb suaminya ke terengganu mlm raya .

paling lupa nak ambik gambo mak dan ayah...

keluarga kakak aku yang pertama

keluarga abang aku no -2



gambo tuan punya blog...eric tak ada sbb ada kat rumah mak dia..

keluarga adik aku yang ke-4

ana dan anak2 buah


mak dan cucu terbaru

muhammad darwish

separuh anak sedara aku tgh tunggu nak kemana raya ni...

baju raya adam yang aku jahit sendiri...tahun depan tobat aku tak nak jahit lagik...beli ajer..lagik senang...

3 comments :

::Deela:: said...

hahaha...sakit perut den golak arr k.ros...sian adam jd mangsa mama dier nyer kerajinan...sampai baju melayu lengan senteng,leher labuh sampai ke dada (seksi)...huhuu..

rossysweety said...

ada saje nak komen...wei...tu adam tgh berjinak2 nak tunjuk bulu dada..hehehe...next year tobat aku beli kat mydin ajer...lagik lawa2..

Shita said...

pertama2 sekali aku nak ucapkan tahniah atas keberhasilan ko menjahit baju raya anak teruna ko tu...berkenan la pulakk!!!...aku suka tang lengan tu...ala2 baju kurung kedah...ko ni teringin anak pompuan ke hapa ros??...tak kan la si adam jadi mangsa eksperimen mama nya yg ntah apa2...udah2 la tu... bg la peluang tukang jahit cari rezeki dia