Monday, September 28, 2009

tanjung emas muar

lepas bergambo , aku gi rumah mak mertua aku pulak...tak sempat nak snap gambo sbb adam tak nak lepas dari aku ...dia tak biasa ngan org yang dia jarang jumpa tu yang payah nak berenggang ngan aku...tak lama dok situ , kitarong pi kat tanjung emas...motip utama nak makan rojak pitis dan pekena abc...nasib baik ada gak org niaga....

kat muar ni, tanjung emas ni la tempat nak beriadah atau nak bawak anak2 main kat padang permainan atau nak tgk monyet....kalau yang sedang bercinta tu , kat sini jugak la tempat berdating , tapi jgn nak lentuk2 kepala ke...ada yang kena serbu ngan jabatan agama kang , tak pasal2 terus nikah....pejabat agama pun dekat ajer ni....kalau malam pulak ,sesapa yang nak tgk pontianak , pi la lepak kat situ...hehehe

cuaca pulak ok ajer....so kitaorg bawak adam jenjalan sambil menhirup angin dari sungai muar...time ni org tak ramai lagik ...ada gak la ekspo masih buka...sempat jugak aku sambar selipar ben10 adam dan sehelai seluar slack....tu ajer....

raya ke- 2 , cadang nak pi rumah terbuka TPM (berdekatan tanjung emas) - tan sri muhyiddin yassin tapi diaorng baru nak setting meja2 dan kanopi ....hampeh tul....

ok la ..layan la gambo yang tak seberapa ni...

masjid sultan abu bakar ke-2


No comments :