Wednesday, October 7, 2009

persiapan buat jamuan.....

hari ni aku ni nak update pasal persiapan menyambut jamuan raya finance semalam...entry ni berlaku pada hari isnin .

Ari isnin aku balik awal dari office , sbb utamanya nak rebus nasi empet 11 bijik , buat agar2 santan dan nak menganyam ketupat . cam poyo ajer kena balik awal tapi aku rasa ni la time aku boleh buat keja sementara adam masih lagik kat taska...kalau tak, jangan harap aku dpt buat semuanya dgn aman .

korang tgk ajer la gambo , malas nak taip .

rebus nasi empet setelah dibahagi-bahagikan kepada 11 kampit seorg . kesemuanya ada 99 bijik!!


dah siap pun direbus..

sementara rebus nasi empet , rebus sepeket agar-agar

aku guna santan serbuk ajer..senang cerita

utk tekak sendiri

utk office - agar-agar santan

tadaaaaa.........

hasil anyamanku . ketupat berkaler-kaler

No comments :