Wednesday, November 25, 2009

jalan-jalan cari makan...

kali ni makan malam aku adalah marinara spaggetti....dah byk kali makan kat sini, mmg sedap tau...tempatnya kat bandar baru ampang ( berdekatan ngan galaxy ampang ) foodcourt DAGANG AVENUE , gerai dia THE TOMATOES ....harga pun ok..actually dia tu bekas tukang masak hotel dan pernah berniaga di suzie corner...tapi tu dulu , biasa la kalau org dah maju skit , mesti la ada org dengki , so sekarang dia kat sini la pulak....

nanti korang try la...

marinara spagetti yang sedap

lepas makan ngan kenyangnya , aku ngan eric seperti biasa la akan bawak adam jenjalan ke bandar kl nun....Eric ni sanggup tu naik highway akleh bayo tol rm1.50 tuk layan adam tgk klcc , menara kl dan tut tut ( lrt )...budak kecik ni melopong ajer la tgk permandangan tu semua...pada hal hampir setiap hari pi tgk tu....

kebetulan ari tu ada pasar malam jln tengku abdul rahman ....eric ajak singgah kalau ada parking...hmmm....kebetulan ada satu kosong depan mydin tu...wahh...ni sudah bagus....tak yah jalan jejauh dan aku pun mmg nak pi jln TAR tu dah lama pun...nak cari anak tudung yang ada awning ...best oooo... bau laksa semerbak ajer.....teruja tgk blouse2 , tudung2 dan kasut croc yang bersepah2 diorg jual....semua murah2....tudung awning 2helai rm10.00...cantik lak tu...kasut croc semuanya rm20.00 ajer....aiseh...aku tak ada budget utk semua tu...minggu ni nak balik kg , duit byk nak pakai....hish....

last2 aku cuma beli anak tudung awning kaler hitam rm 4.00 , popcorn rm1.00 dan belon tuk adam rm1.50....tu ajer budget utk org tgh kering cam aku ni..hehehe


gambo tak clear....sorry ek

belon yang comel...tak sampai 5minit kat rumah dah pecah...nasib baik sempat ambik gambo

No comments :