Tuesday, November 17, 2009

update lagi tuk kali ke-4

hahaha...tajuk tak leh tahan....dan semestinya aku tak ada keja sepanjang ari ni...tu la boleh update sampai 4 story dalam sehari....

saje ajer nak cerita pasal lunch tadi..lagik sekali aku beli ikan kecik2 tu...sedap sgt...kali ni lauk tak ada sayur....jadik la sebijik tomato ajer...just ikan kembung masak asam pedas dan ikan bilis kecik2 tu dan kicap manis cap udang....hmmm...harus menjilat jari...cam makan kat rumah rasanya...simple tapi sedap.......tapi mana tah silapnya , kakak tu charge aku mahal pulak...ari ni kena rm3.50 tuk 2 jenis lauk...semalam 3 jenis lauk rm3.00 pulak...hish...confuse betul???

lauk lunch tadi...sedap ikan bilis tu...

petang2 la ni asyik hujan ajer...tak best sbb keta/motor byk dan jalan licin....tak boleh drive laju2...concentrate kat jalan kena lebih .....hai...apa nak buat..biasa la dah nak bulan december pun....tapi yang syioknya ..malam la...sejuk ajer....nikmat tul tido ngan si kecik Adam....

time sejuk2 cam ni buat air panas sedap ni....tapi malas mengatasi segalanya....sbbkan malas aku minum air masak ajer....pas tu makan biskut lexus munchy yang rangup dan berlemak....

jemput makan ye...biskut beli sendiri!!

stok biskut di kala lapo

ni la biskut lexus munchy perisa cheese....

>>>>dlm fikiran aku ni tgh pikir something....dan aku pun tengah menunggu panggilan dari seseorg bawak berita gembira dalam hidup ku...nak call byk kali , malu la pulak...hmmm...penantian itu satu penyeksaan rupanya ...tapi biar la rahsia ye....

No comments :