Tuesday, December 22, 2009

fed-up la....

dari semlm sampai la ni aku fed-up .....selagi tak abis audit tmpoint yang bermasalah tu , selagik tu la aku nyampah nak dtg opis ni...entah apa-apa ajer management dari pihak atasan ni..menindas anggota bawahan....cilanat tul....

tak pasal2 nama aku naik utk task force audit...padahal sebelum cuma di minta TOLONG sahaja selama seminggu...wah...la ni dah lebih pulak...keja aku yang menimbun ni sapa nak buat pulak???ahhh...yang pasti aku TETAP ngan keputusan tak nak terlibat lagik....

ni lagik hal terbaru buat aku fed-up...ari ni buat jamuan kecil2an kat opis...ada duit pantry extra aku bercadang beli la souviner utk kengkawan yang lain...tapi ada la seorg dua yang tak berpuas hati pulak ngan hadiah tu....eeee....aku pun dah tak tau la nak layan korang camana lagik....ucapan terima kasih pun tak ada..??? sebaliknya buat muka yang menyakitkan hati ajer....wei...budget dah ciput , so jgn la berharap hadiah mahal...aku rasa , next year dia kena jaga duit pantry ni dan uruskan setiap kali ada sebarang jamuan dalam finance ni...baru dia tau camana rasanya....

nasi tomato jadik lunch menu ari ini...kali ni jamuan order guna khidmat katerer ajer...senang bangat...dari set skirting sampai la ke pinggan dan sudu semua disediakan...pingan kotor pun tak yah basuh....cuma sediakan meja ajer.....next time boleh order lagik....sangat sedap dan berpuashati....

ni pulak beg kosmetik...souviner utk semua staff finance 2009 ....pada aku , dah ok sesgt....boleh letak alatan make-up dlm tu....tu pun ada gak yang buat muka....hai....aku tak paham la ....

ok la .....aku pun malas nak sakit2kan kepala ni....kalau nak brg mahal , duit kutipan buat lebih sikit...kalau tak pun , beli hadiah tu kat kampung ko ajer.....

2 comments :

Afne said...

mama adam mrh nmpk?! rileks la mana kita blh satisfy semua kehendak org. mungkin org tu expect dpt jam bonia seketol hahaha. nnti aku teman ko beli kt petaling street nak?! hahahah

ckp psl mkn, mmg aku puas hati mkn sedap. next time leh order dgn fahrin ahmad gebus tu lg ekekekek...

rossysweety said...

kita beli jam bonia...rolex...titus dan yang branded2 tapi cop petaling street...kahkahkah....

eh...tapi bonia tak ada kat PS la...beli handbag bonia ajer la...