Tuesday, January 19, 2010

***CINTA BALQIS***


sapa tgk cerita ni???sila angkat tangan....

dah abis pun cerita ni...semalam pun abisnya...kalau tidak...sampai ajer rumah dlm kul 6.20ptg , aku dah cakap ngan adam , "mama nak tgk tv...ada cerita acik nangis...." adam pun jawap..."acik angis...." dia paham la cerita aku la tu....bukak tv aku mmg akan stanby depan tv , siap ada kopok , biskut semua lengkap tak ketinggalan laptop sebijik.... ....adam nak tgk channel 613 pun tak boleh...mama dia dah concure tv sampai la kul 7.30ptg...hehehhe...

mula2 start dulu aku dah tertarik ngan halangan percintaan balqis dan ezany....tu yang aku layan tu...bila dah nak pengabisan , dah banyak pulak adegan nangis , sampai penat aku tgk....tapi kena teruskan ssb aku dah start dari awal....semalam pulak bila bab hassan kena tembak , aku dah start menyumpah2 .....tapi rupanya2 aku tersilap , cerita abis ngan happy ending...nasib baik la cam tu..kalau tak mau nya malam tu aku bengang tak abis.......anyway , cerita best sbb boleh buatkan airmata aku menitik bila bab ezany serahkan balqis pada hassan buat selama-lamanya...fuh....sedih siot!!!

tapi pada aku cam tak kena aje tajuk tu...sepatutnya letak cinta hassan.... tapi cam tak komersial la pulak...hmmmm...entah la...

ari ni kita tgk cerita baru pulak ye...tajuk..( lupa pulak!!!tapi cam best ... ada adi putra - encem guy)

p/s : lagu background masa hassan sakit best la...apa tajuk dan sapa nyanyi ek???

4 comments :

Shita said...

tak bleh komen........sbb aku tak tgk cite nie hihihi...

Shita said...

tp.....sejak bila ko layan cite2 air mata gini.....risau aku

Alifaforever said...

kak ros aku tengok cite ni.. ingatkan si balqis dapat kat ezany blk..alih2 hasan plak memenangi balqis.. sadis sekali.. ingatkan hasan dah mati bila kena tembak..tak jadi mati plak.. mesti syok hasan dapat balqis..

rossysweety said...

shita : aku berjiwa romantik tau...sejak dari azali lagik...ko ni...cam baru kenal aku ???

efa : mesti la hassan suka , sanggup tu tak nak mati...hehehe