Monday, February 22, 2010

berita baik yang ke-4 dlm 2010

yeah....tercapai sudah wish list aku yang ke 3 ....hehehe....suka sangat sampai sengeh ajer semlm...dlam ati rasa berbunga2 ajer...

mmm...dah abis ye korang muntah darah baca intro blog aku ari ni...hahahaha ( gelak syaitan...)

Acctually , semlam aku dah terima pun set notebook HP dari promosi Streamyx Netbook StaffPack...ari sabtu , aku dapat panggilan dari HP nak dtg rumah pada ari ahad kul 2ptg-5ptg....tapi kesudahnya semalam kul 11.00pagi barang dah sampai....mmm...berbaloi2 la....yang pasti aku tak keluar ribu-riban nak mendapatkannya sebijik....cuma join package TM, upgrade streamyx ke 1.00mbps , bulanan dari rm45.00 naik ke rm76.00 selama 36bulan....pembayaran secara outodebit credit card atau current account Maybank / cimb atau bsn atau tolak gaji....promosi ni cuma tuk staff TM sahaja tau!!

Semlam secara rasminya , aku pulangkan laptop ana yang selama ni aku guna...bengang ajer ana tgk aku....hahahha....

ok la layan gambo ngan barang yang aku tersangat suka ni....hehehe

netbook HP

close-up

masa mengisi borang promosi

netbook jadik idaman aku...



pas set up internet ....terus layan facebook....cafe world

No comments :