Friday, February 19, 2010

kali ni jadik ahli.....

sejak 2 menjak ni cam nak buat biz la...even kecil2an , aku tak kesah..janji biz....entah la..tak plan pun..tetiba ajer....

oh..aku nak beritau kat blog kesayangan aku ni , sekarang ni aku dah jadik dealer tupperware...kepada sesepa yang nak beli brg ke atau nak cuci2 mata tgk catalog , jemput la dtg ke tempat aku....buat masa sekarang aku bagi la diskaun 20% sampai la aku beritau kelak....saje ajer tanda pengenalan product ni kepada korang...product ni jaminan seumur hidup tau...


Actually aku join th club ni pun saje-saje ajer....kan sebelum ni aku mmg suka tengok barang2 tupperware ni , so sekarang ni dah terjadik ahli la pulak...heheheh..tak planning pun , ni semua offer dari kawan afne , Diana....terima kasih ye....

terima parcel pagi tadi...

buku2 dan risalah2 harga

beg dari tupperware

2 bekas percuma dari tupperware

aku cuba bagi servis terbaik utk u all....sudi2 kan ye....

2 comments :

Afne said...

tupperware tu karang blh le aku tumpang2 isi susu kt opis klu tertinggal botol hahaha

rossysweety said...

aku dah bawak balik ghumah dah....ko wajib beli dari aku....