Tuesday, February 23, 2010

mainan baru adam...

baru dapat puzzle kayu dari afne ari ni...TQ ye .....lain kali kalau ada yang best dan murah , inform kat aku tau!!!....

aku pun suka ngan puzzle ni , mudah2an adam suka dan bijak mengatur mengikut gambo....aku ni mmg suka belikan adam benda2 yang berunsur pendidikan , cam buku cerita , buku warna dan terbaru puzzle cam ni.... dgn niat yang satu , moga adam pandai dan bijak dlm pelajaran....aku rasa , aku dah start belikan buku2 utk adam masa umur dia 4 bulan , saje tunjuk2kan dia...bila umur dia 8 bulan , eric cerita , bangun pagi , dia merangkak gi kat tmpt buku2 dia....satu2 dia tgk....la ni buku2 tu dah hancur dan aku dah gantikan ngan buku yang berkulit tebal....tahan sampai sekarang....klu balik kg , mesti bawak....hampir ke semua gambo dlm buku tu dia dah tau kalau kita tanya....eric pulak suka belikan adam bajak / lori atau kereta polis...ok la jugak...biar dia seimbang antara bermain dan belajar...

hish....tak sabar2 nak bagi adam main malam nanti...la ni dia pun dah tau byk jugak la nama binatang-binatang...kalau soh buat bunyik selected binatang pun boleh..hasil usaha aku berkebun dlm barn buddy kat FB...kalau tak caya tgk la dlm kebun aku tu....benda tu la dok adam tumpang tgk mlm2....

ok la..begini la bentuknya...ada 6 keping kayu nipis berlainan gambo...nak cantum pun senang...sesuai la utk bebudak yang sebaya adam ....

berkotak tebal yang eksklusif

ladybird comel

gambo kuda

mcm ni bentuk puzzle

No comments :