Wednesday, February 24, 2010

makan...makan...

aku cukup riso la sekarang ni...semalam balik keja , aku dah order nasi goreng pataya ...niat di hati nak bagi kat adam as a makan malam....tup..tup..pedas la pulak....adam pun makan sikit ajer....last2 aku yang melantak nasi tu tapi aku mmg ambik separuh ajer sbb nak kongsi ngan ana....dah kenyang , aku mandikan adam dan kemas2 apa yang patut....

dlm kul 8.00mlm , eric ajak gi kfc pulak....alamak!!!makan lagik??? aku cakap tak nak makan la...teman ajer...dia soh makan seketul aje sbb dia nak beli dinner plate....mmm...nak tak nak , aku join ajer la , even seketul pun tapi ayam kfc tu beb , mana pernah aku tolak???!!!hehehhe....

pas makan , perut aku dah ketat semacam...mmm...baru rasa cam nyesal aku makan tadi...huhuhu...abis la planning nak kuruskan badan ni....cadangnya nak makan lite2 ajer tapi kesudahnya 2x makan...

camana ni ek??? nak mintak petua ngan afne la....kot la boleh membantu....tolong afne!!! kuang...kuang...kuang

senyum kambing ada makna ni....lagik sekali gelak versi jahat...kuang...kuang...kuang...

2 comments :

Afne said...

senyum kambing ke senyum keldai? apesal tetiba igt mkn ko leh carik gambo menatang ni sengih hehe

ooooo ko nk kurus ehh. aku ada petua power nk kasik hilang lemak berlipat kt badan.. harus pam/bg susu kt anak ko lebih2 ada paham?! kompom montot pn jd pipih hahahhaaaaaaaaaaa

rossysweety said...

pas dari ni aku nak beranak setahun 2x la...susu aku pun mesti tak putus-putus....ahaks

p/s : sapa la bagi ko petua senggal ni??hish..hish...mesti ramping gila la badan itew...