Thursday, February 11, 2010

replacement leave...

ari isnin lepas , aku ambik cuti replacement leave...planning , memacam nak buat , nak cuci keta , pegi bank , pi kedai accessory keta dan relax2 di rumah....kul 8.00pg , aku dah siap bertudung
( nak auta adam ) kejut adam pi taska....tapi budak ni cam tau2 aje aku cuti....boleh pulak dia menangis sekuat2 hati dia....so , nak tak nak terpaksa la aku kena jaga kat rumah...eeee....geram betul....kul 9.00 pg aku dah siap mandikan dia dan cuci keta...setengah jam gak la menunggu...pas semua settle , aku gi pulak ke pejabat pos kat care4 ampang coz nak keluarkan duit ...sampai care4 , rupanya pej pos tu belum beroperasi lagik...so aku jenjalan ajer dlm care4 tu...org tak ramai lagik dan masih bahang dlm tu...maklum la baru 1/2 jam buka kedai , air-cond pun tak sempat nak operate , aku dah serbu....hahahha...

pas beli jajan adam , aku drive ke spectrum ampang pulak...cari park dan masuk bank sbb nak bayo hutang...selesai segala , singgah jap kat kedai accessory keta beli pelapik lantai keta...gebu sikit aku nak pijak...yang lama let go kat ana...

dlm kul 12.00tghari , semua keja aku siap....aku balik rumah masak dan adam main senseorg ngan bajaknya....

kul 5.00 ptg , eric ajak gi mandi klcc lagik...cuaca pun redup ajer....tapi sampai klcc , rupa-rupanya setiap isnin , kolam tutup...so main kat playground ajer la....

kesian adam , tak dapat mandi...tak apa , nanti cuti raya cina , kita pi pantai PD pulak...bawak sekali ngan bajak tu...boleh angkut pasir...






seronoknya budak ni....

No comments :