Wednesday, March 24, 2010

mainan adam ...

ni la mainan adam...dah 2 bekas dah....tak tau la mana aku nak campak sok kalau dia dah besar....huhuhu...mana taknya jadik cam ni punya banyak...tiap kali keluar jenjalan MESTI ada ajer yang dia pow kat eric atau aku...tapi selalunya eric yang RAJIN melayan anaknya yang seorg ni....aku pulak yang serabut tgkkan....selalu beli kat kedai RM2.00 tu atau pun kat care4...adam pulak , kalau kita lalu depan kedai , dah pandang2 dah...keluar keta  ajer , mmg kena pegang tangan dia sbb dia cam nak berlari ke arah kedai...wei...bahaya tul...

pas beli brg dia , yang paling aku tak tahan , siap soh balik ,  aku nak membelek barang lain pun cam dah tak best dah....sampai rumah , bila ngamuk ajer , baling mainan tu dan pecah...cam tu la selalunya...kalau mood baik , dia aturnya berderet-deret lori , bajak , bas...sampai aku nak lalu pun susah...kekedang tu  , sengaja aku langgar deretan tu......melalak la dia  tu....hahahha...anak beranak sama ajer...hahahah

kalau aku kemas , aku campak-campak ajer....


tgh kusyuk main bajak...bajak kesayangan ni...
 
tgh nak mengatur bajak mainan la tu...

tu...dah siap ..... 
dlm kotak tu , kalau korang nak tau , bukan setakat mainan ajer...memacam ada...dia pernah masukkan baby limau mandarin  , coklat cadbury dan duit syiling....pernah kemas kotak tu dan jumpa duit syiling boleh cecah rm5.00 tau...bby limau dah kecut  , keras dan hitam dan coklat cadbury kalau dikumpul boleh dapat sekotak....adam...adam...nakal betul...

2 comments :

Afne said...

nakal itu menawan wakakakaaaa

ni aku nk bg suggestion.. esok adam dh beso ko buat car boot sale haha

rossysweety said...

ko la org yang aku PAKSA kena beli utk haziq....