Monday, April 19, 2010

Alhamdulillah...berita gembira yg ke-5 dlm 2010

Alhamdulillah....penantian selama ni berbaloi jugak akhirnya...wish list pertama ku semakin menjadi kenyataan...esok pepagi harus aku buzy sikit uruskan benda ni...ke bank di dataran maybank bangsar dan ke pj..semoga planning aku nak uruskan benda ni esok , akan berjalan ngan lancar...InsyaAllah....

pas semua settle , banyak lagik nak aku kena uruskan sengseorg....kalau dipikir2kan , penatnya....... tapi aku sgt bersyukur kepadaNya kerana akhirnya merealisasikan impian ku....syukur Alhamdulillah


lalalalala.....nyanyi sbb hati byk gumbira.....

p/s: wish list kedua akan menyusul...tunggu ye proton .......aku akan tambah hutang...hehehhe..


1 comment :

Afne said...

cane? ok dh. aku tumpang gembira klu semuanya berjalan lancar. pepel? pink? pink pepel?