Wednesday, April 14, 2010

penatnya....

ari ni after lunch , aku terus cabut dari opis , aku kena pi ke mbb ampang point nak ambik geran keta kenari ku..maklumla , minggu depan birthday dia yang ke 5 tahun......mm...sampai situ , biasa la...pusing2 carik parking...punya la azab...4-5 kali pusing , jgn harap la nak jumpa parking kosong, dari aku buang masa cam tu better aku gi parking bayo...mahal pun mahal la , janji cepat siap , cepat balik...aku park kat sebelah ampang puteri...sekali masuk rm4.00 , layan ajer...pas parking , tgh2 jln kaki senseorg , baru perasaan , mak ai...punya la jauh aku kena menapak nak ke mbb tu...ada lah lebih kurang 250 meter kot...ahhh...dah le penat berjalan , panas pulak tu...sampai mbb  , kena pulak naik tkt 3....adoi....

sampai kat kaunter , nasib baik dpt layanan yang sgt baik dari kakak kerani kat situ .sejuk sikit rasa hati ni ...kakak tu , tak abis2 soh aku buat insurans kat mbb ampang tapi aku dah pun buat semlm by phone dgn mbb pj...cuma aku lupa yang geran aku masih lagik kat mbb ampang...so ari ni ambik terus  sbb tahun depan renew insurance kat dataran maybank bangsar ajer ( dekat sikit ngan opis ) .pas settle semua tu , aku gi pej pos kat ampang point pulak . menapak lagik bawah matahari terik tu....uii...melekit2 ajer rasa badan ni... kat pej pos  , nasib baik tak ada org...proses buat roadtax cepat ajer....lega rasa ati ..semua dpat settle .

pas settle tu , aku pun jenjalan tak ada tujuan , masuk watson jap , cuci mata kat barang kosmetik simplyct...rasa cam tangkap satu la bila dpt bonus nanti...boleh tahan jugak rega ni...mahal tu....ambik pamplet ajer la....nak belek2 kat rumah ....pas tu aku gi cosway pulak..saje buat kad realreward dan tanya memacam kat situ . ada motif sebenarnya...hehehhe...pastu masuk giant , saje nak bazirkan duit...hehehhe...tak la , beli jajan sikit ,dah alang2kan???

oh ya , kat ruang legar ampang point ada jualan murah dari mom's care....murah-murah tu...kepada sesapa yang nak membeli-belah , jom la ke ampang point...jualan tu akan berakhir pada hari ahad ni...tadi  , sempat jugak cuci mata bagi pihak afne ..hehehehhe...banyak jugak la yang murah2 , like rompers 2 helai rm12.00...tu ajer yang aku ingat...hehehhehe

dah puas cuci mata , alamak...bercintanya aku nak gi ke car park tu....dah la jauh , brg pulak cam berat ajer...tapi gagahkan jugak diri ni....drive terus balik  rumah tapi sebelum tu singgah jap kat kedai grill , ada sesuatu yang aku tempah ( tak yah cerita la...)

sampai rumah dlm kul 3.30 ptg , sampai ajer...letak barang-barang, salin baju dan terus baring bawah kipas...rasa penat yang amat sangat...menguruskan roadtax punya pasal...badan penat tapi mata tak nak jugak lelap...last2 kul 4.45ptg aku tersedar , kul berapa aku tido pun tak tau...kul 6.00 ptg , ambik mee hoon soup yg dah order by phone dan terus ambik adam kat taska....

dah tu ajer...layan gambo k...

mbb ampang point

mom's care jualan murah kat ruang legar shopping mall ampang point

pelbagai romper murah

dah selamat geran kenari dlm simpanan

pelbagai jajan

nanti nak cuba la......





new card realreward

2 comments :

Afne said...

survey bg pihak je? igt haziq dpt la romper 2-3 ploh helai hahaha

tu ada la dia nk menggonjeng kt cosway tu...............

rossysweety said...

survey kat mata ajer...