Saturday, May 29, 2010

gi survey jalan

pagi tadi , aku ngan eric gi survey jalan....aku nak tau jalan ke cheras bussines centre...dah 2-3x pegi sebelum ni tapi semua org yang bawakkan...so , by next week aku kena pi drive sendiri...hmmm...hopefully , semuanya selamat dan berjalan lancar...ada sesuatu yang aku kena uruskan dgn cepat sbb akan dapat hasil yang berbaloi-baloi...hehehhehe...tak yah story kat sini , sbb tak berapa sesuai , sendiri simpan , sudah!!

pas dari tu , baru nak gi breakfast...kitaorg mmg camni , breakfast adalah kul 11-11.30 pagi...hehehe..kali ni aku makan kat kedai mamak berdekatan lrt cahaya ampang , just order mee goreng mamak dan milo ais berkongsi ngan adam....eric pulak roti canai kosong dan nescafe .

selesai makan , singgah ke spectrum ampang ...masuk ke pejabat pos kejap coz nak pos hp lama aku tu kat mak dikampung . adam dan abahnya , dah hilang entah kemana tapi aku tau diorg mesti pi kat tkt 2 utk beli mainan lagik...huhuhu...

aku pulak gi cuci mata kat jean jenama tuff ( ada jenama ke??? ) yang kebetulan ada sales sehingga 70%...akhirnya terbeli sehelai...hehehhe....jgn marah ek!!!

beli treller pulak????adoiiii...


hish...geram aku tgkkan...sanggup tak nak makan sbb leka ngan mainan dia...


dari rm119.00 ada sales terus jadik rmrm35.79....terus aku rembat la....

3 comments :

Emilia said...

kak ros thanks betulkan td ek hehehe...

bestnye adam ari2 dapat mainan baru...

Afne said...

shopping manjang le ko

rossysweety said...

amy : kros dah berguling2 gelakkan ko , baru kros beritau...tak sampai hati pulak nak biorkan ko digelakkan oleh orang lain...

Afne : apa nak buat ,ada rezeki lebih kita shopping , kalau tak ada , dok senyap2 kat rumah ajer la...huhuhu