Friday, May 28, 2010

hari M sedunia...

hahhaha...ari ni bukan hari MALAS sedunia tau....tapi aku mengemas rumah ajer kerjanya...pas dari sarapan pagi dan beli barang2 dapo kat pandan indah tadi  , terus menepek kat rumah ajer......planning nak ke jln tar tapi langit dah berdentum-dentam...awan pun dah kaler kelabu ajer...so , nak tak nak terpaksa la stay kat rumah ajer....start dari adam tido kul 2.30 ptg tadi , aku kerjanya mengemas , Melipat baju yang hampir membuak-buak , Menyental simen macam cinderella ,Menyapu rumah , Mengemop lantai , Menyidai baju , Mengelap habuk2 yang sentiasa ada...Menyusun kain baju yang telah siap di lipat ke dlm almari... ha..ambik ko...jam dah kul 4.30 ptg  ni baru berenti buat kerja-kerja rumah...ada hikmah jugak aku tak tido petang2 cenggini..semua kerja siap terurus...puas hati aku....heheheh


berkilat rumah aku ari ni...entah apa angin dah masuk dlm badan....

Ada satu M aje yang aku tak buat ,  iaitu Memasak...hahahha...bab masak , aku mmg dah malas sgt...bukan malas sikit , tapi malas banyak sgtt....huhuhu...pas balik dari pandan indah tadi , jam dah kul 12.30 tengahari , aku singgah kat medan selera taman bukit indah untuk tapau nasik dan lauk pauk...jadik la...ptg karang ada pasar malam , so kita beli lagik utk makan malam pulak....senangkan??? hopefully hari tak hujan .

ok la , aku nak baring2 kejap...penat dowh!!

2 comments :

Afne said...

perghh tetiba lak ko rajin. angin wesak masuk bdn tak? hahahhaaaaaaaa tetiba lak rambut ko jd ijo...

rossysweety said...

ceh!!!! angin satu badan..