Monday, May 31, 2010

pas bangun tido , terus ke tesco Ampang

n3 semalam , pas adam bangun tido petang , aku terus bersiap2...whether  nak care4 atau ke tesco...pikir2 terus  berdezup ke tesco ampang...bukanya apa....just nak bawak adam gi main playground di kala kitaorg boring ni....tapi bila sampai sana , masyaAllah  , ramainya org???!!!aku masuk kejap ajer dlm playground situ...adalah lebih kurang 15minit , kitaorg dah keluar sbb tak selesa nak main...penuh sgt...tak berbaloi bayo rm3.00....
pas dari tu , berjalan2 ajer keliling shopping complex tu tanpa arah tujuan...heheheheh.....dah penat berjalan , aku singgah jap kat kedai nasi ayam linda onn...memandangkan aku mmg tak masak semlm , so mkn malam aku beli ajer....nak try lain sikit dari biasa...

sekian...layan gambo yang tak seberapa....

 budak happy dapat jalan....

tak berbaloi kalau dah sampai shopping complex ,  balik ngan tangan kosong...

nasi ayam my mom's chicken rice...jemput makan...

credit to mr google..

No comments :