Friday, June 25, 2010

promote barang huggies lagik...

pas balik kerja tadi  , sampai ampang terus singgah pasar malam bukit indah...hujan renyai2 , aku redah gak...beli nasi goreng kuali besar dan terus chow...tak koser nak round2 kalau dah hujan cenggini....masuk keta  , terus drive ke taska adam...

pas ambik adam , planning nak ke care4 ampang , kononnya nak beli huggies kaler merah , bila tgk rega rm39.++ , tgk kaler biru RM44.++...terus tak jadik....last-last beli jajan adam....pas tu aku drive ke Manjaku Ampang Waterfront , survey Huggies , tgk2 ok...cuma kaler merah ajer mahal sikit RM42.++ ...kaler biru RM30.++  , dah tu kalau beli huggies bernilai RM60.00 dlm satu resit akan dpt hadiah ....so , kebetulan aku mmg nak ambik 2 bundle utk buat stok , molek sgt2 la tu...

hadiahnya berupa storage box...cun jugak kalernya...ok la tu , barang free....aku mmg suka...


tgh dok pikir...apa nak isi dlm ni..


cantikkan??? jom rembat sekotak...( sila abaikan katil aku yang tengah selerak tu )

p/s : aku tgh tunggu barang redeem dari huggies ni...tak sabo-sabo rasanya....

1 comment :

Afne said...

smlm kt care4 midvel huggies merah 30.89. ari rabu kt care4 indah parade 31.99 agaknya tak sama semua tmpt.