Wednesday, June 30, 2010

tak tau nak letak tajuk menda????

dari semalam dah niat nak buat puasa ganti...tetiba sampai ajer opis rasa cam malas pulak ...tapi sekadar berkata2 dlm hati ajer....tup..tup...ada org belanja makan nasi lemak for sarapan....mmmm...cam ulam dicita , pucuk mendatang pulak rasanya...pas tercongak-congak  , pikir punya pikir , akhirnya berbuka jugak....hehehehe...tak apa.....ada sebulan lagik harus aku ganti pose ni....

tengahari  , si afne mengajak makan McDonald pulak....aku on ajer kalau bab makan ni , so kami berempat ke McD bangsar....kali ni cam nak ambik lite-lite ajer sbb perut kenyang lagik , boleh pulak member pi beli size large....ooooiii...kembung perut aku minum ribena ni.....menu ari ni ayam goreng McD , air ribena dan funfries....

petang time , terima 3 pucuk surat ...seronok....yang paling best dapat trial contact lense...tak sabo2 nak cuba ari senin nanti...mesti bundar mata aku ni....hehehehehe...oh ya , terima kasih pada NUFFNANG sbb siarkan iklan contact lens tu....( aku mohon dari iklan tu la...) dalm 3-4minggu jugak la baru terima ni....

lagik satu surat ialah buku penebusan barang dari susu sustagen ( susta club )...lama gak menunggu buku ni....aku dah pon redeem barang utk diri sendiri dan afne jugak....kita tunggu ajer la barang tu sampai....

ok la  , tak ada motif pun entry kali ni...saje2 nak menaip ....

 jemput makan.....

surat2 diterima....

ctc lens baru....aku tgh tunggu dari huggies , johnson&johnson dan susta club pulak....suka barang2 free ni...

No comments :