Tuesday, June 1, 2010

timmy time!!!! mbeeekkkk...

 timmy....kambing biri-biri yang comel

korang pernah tgk tak kartun ni???aku suka sgt kat kambing biri-biri ni...dah la comel , baik dan bijak pulak tu...kekadang tu nakal ...hehehehe( time aku draft blog ni pun dah terngiang2 lagu tema dia ) ...ni kartun kegemaran aku...bukannya adam...adam punya kartun , lain n3 ok!!!

 kengkawan timmy kat sekolah

paling tak boleh blah , episode sukan kat sekolah dia....dia seekor ajer tak dapat bunga matahari ( consider sebagai medal la ) , puas dia berlatih dan join pelbagai games tapi semua kalah..than , games yang terakhir , acara lari dlm guni... dia dah nak menang sampai kegarisan penamat  , tetiba si itik pulak jatuh.....dia yang tak sampai ati...terus patah balik dan segera tolong si itik...time tu , si kucing dah memotong dan menang tpt pertama....mmm..betapa sedihnya si timmy....last2 masa penyampaian hadiah , cikgu beso ( seagull ) nak bagi bunga matahari pada timmy sbb tolong si itik , bunga pulak dah abis...so , kengkawan timmy berpakat bagi semua bunga mereka kat timmy....oh...terharu seh.....

tersentuh hati aku tgk time dia tolong member si itik...

wah...aku pulak yang terover , mana taknya , tv aku di rumah adalah 24jam kena bukak channel 613 ( disney payhouse)  ....so semua kartun-kartun tu rela dlm terpaksa aku kena tgk....cam hampeh ajer.......kekadang tu seronok gak melayan kartun , kekadang bosan yang amat...tapi kalau ada adam tido , aku pun cam  tak berminat nak tgk drama atau cerita2 yang lain....tv mmg off dan aku sibuk layan FB atau blog...

ok la...kalau korang tak percaya akan kebestan pasal timmy ni , jom bukak channel 613....layanz..

No comments :