Tuesday, July 27, 2010

AKU GILA CLUBBING!!!!

hahahaha....korang jgn salah anggap ek....kaki aku ni tak pernah jejak pun kat kelab-kelab malam ni....baik kelab malam ke...kelab dangdut ke....kelab memancing ke...kelab golf tu jauh sekali......

kat sini aku maksudkan jadih ahli la...hahahah....korang kan dah tau , aku dah join as a member pada Tupperware dan LENO...dah bermacam2 barang mereka aku beli....la ni terbaru aku dah pun sign up as a member of COSWAY pulak!!!hohohoho i like kay!!! aku join the club pun bukan nak potong trip orang ok???!!! aku mention sekali lagi....AKU TAK POTONG TRIP ORG....aku mmg suka tgk banyak kali katalog tu dan cuci mata tgk barang2 tu kat kedai dan yang paling penting aku nak sibuk2kan diri....

semua ni mak aku soh...dia pun banyak gak join the club....la ni terpeleot kat aku pulak....hehehhe....lagik pun semua stokis2 ni ada disekeliling taman aku ni...tu lagik mudah aku nak gi membeli.....

ok la...aku tengah kumpul angan-angan  nak beli water filter produk cosway ni....cam murah ajer bila dah join as a member...tapi kena tunggu tunggakan gaji la.....

layan pic k...

 adoi...senget la pulak....ok...kebuktian terserlah.....

buku LENO terbaru

 buku COSWAY terbaru

terima kasih zah...

terima kasih effa

1 comment :

Afne said...

nsb baik tak jd ahli kelab mlm zouk haha