Saturday, July 3, 2010

kereta ku diservis...

pas sarapan , terus gi pusat service kereta berhampiran supermarket Spectrum Bandar Baru Ampang , kali ni kelisa ku kena service , dah sampai masanya , harus la kena buat...benda2 cam ni tak usah la nak ditangguh2 , kang apa2 berlaku tengah jalan jadik susah akhirnya....tadi just tukar minyak hitam dan air filter....kena RM108.00....huhuhu..melayang lagik duit aku....tadi cina tu beritau , gasket aku dah bocor , tak boleh jalan jauh takut plug2 keta jadik jem....OMG , ada ajer yang rosaknya...tak apa...aku akan ganti baru sebelum perjalanan balik kampung utk Hari Raya nanti .

planning isnin depan aku nak tukar keempat-empat absorber dan gasket kereta ku ini...semua tu aku nak buat kat perodua di Zoo Negara....walaupun aku tau barang dia mahal sikit dari kedai luar , tapi aku puashati sbb diorg guna barang original dari Perodua dan yang paling penting aku tak kena tipu......

ok la ...itu ajer...tunggu adambangun tido ni nak gi TESCO ampang jap....bye....

ini budak banyak songel tau!!!geram aku tgk...

kerja-kerja tukar minyak hitam sedang giat dijalankan..

hampir siap....

1 comment :

Afne said...

ko kena tagged join contest jugak hahaha