Wednesday, July 7, 2010

yeay!!!! menang lagik...

yeay!!!!aku menang lagik untuk kali ke-2..peraduan simple dimple dari Bulettin edisi ke-24 anjuran TSSSB...aku cakap simple sbb semua jawapan dah ada , just copy paste dan yang penting ko kena cepat jawap dan anto....seronok tau....even hadiahnya tak seberapa tapi kalau dah dapat barang free , mmg amat seronok sgt....kali ni dapat fail , buku nota , calcalator clip dan 3 batang pen....

 jom tgk hadiah....

Rasanya nak join lagik untuk edisi yang ke-25 , tapi pc aku hanging pulak...tak apa...tu tak ada rezeki namanya..nanti nak cuba pulak edisi ke-26 pulak...

ok la ...itu ajer...

opsss...lupa pulak....ni pic hadiah yang aku dapat dari join club susu sustagen ( susta club ) semalam...aku redeem dari point yang ceciput , tu pun kongsi ngan Afne....satu jug yang besar ( 2L ) dan bekas biskut yang comel....
jadik la dari tak dpt apa-apa kan??


 jug dan tipuware free dari susta club

1 comment :

Lovely Bella said...

btul2 mmg besh dpt brg free nih... sukee!!!