Monday, August 9, 2010

sabtu yang membosankan...

sabtu baru ni , adalah ari yang amat membosankan...rasanya biarla cepat sikit masa berlalu...dah tak larat badan ni....penat , letih dan sebagainya....pepagi aku dah bangun , mata ni pulak cam dah terbiasa bangun pagi , so waktu cuti2 cenggini pun boleh pulak tersedar awal.....

aku bangun dan terus mandi dan siap2 ...jemur baju dan sapu rumah yang byk tul habuknya...adam masih lagik tido....adoii...apa aku nak buat ni...so aku landing semula kat katil.....dlm kul 9.30 pg adam pun bangun....planning nak bawak dia mandi-manda kat klcc , tapi badan dia panas ..terus cancel planning tu..kang lagik teruk demam dia ..so aku tuam2 ngan kain basah...bagi reda sikit....pas dari tu  , terus aku start enjin keta dan terus tuju ke opis...saje-saje bawak adam ..makan-makan dan tumpang mandikan budak tu kat opis...heheehhe....oh ya...aku dtg ke opis tak claim ot ek...

dlm kul  1.00ptg , aku dpt call dari orang tukang , ajak pilih tiles...so aku berdezup drive keta balik ampang...time ni badan adam dah start panas semula....aku bawak jugak budak tu ke kedai ....pas pilih2 aku terus tuju ke stokis cosway...nak penuhi permintaan member yang terlewat....kat sini adam dah mintak nak duduk , katanya penat,...hehehehe..kesian tgkkan ...dah gaya org tua nampaknya...pas beli barang , aku dah tak ada tujuan.....cadang nak ke care4 ampang  , tapi otw kesana , adam dah tertido dah...so , nak tak nak kena balik rumah jugak.....kami 2 beranak dok ajer dlm bilik ...last2 aku pun tertido gak...sedar2 dah kul 4.00ptg....

pas dari tu , aku terus dok rumah ngan adam ajer...sampai le kemalm....tak keluar kemana-mana dah....

boring yang amat......


budak ni memula ajer malu , pas dari terus main tolak-tolak kerusi ke hulu ke hilir....

barang cosway ytk kengkawan...terima kasih daun keladi ye...

No comments :