Monday, December 6, 2010

ANGIN SATU BADAN...


dgn sapa aku berangin tu???hahahha...wei..korang jgn salah anggap ek...aku tak berangin ngan sesapa semlm tapi badan aku ni dah masuk angin....dlm erti kata sebenar dah kena gastrik....hohohoho...sakitnya cam nak mati ajer rasanya....mana taknya , dari ari ahad lagik aku dah start kena , bangun tido ajer terus masuk toilet  , membuang ....kekedang tu ada rasa cam nak muntah , tapi tak nak keluar....start dari tu , aku dah start sakit kat ulu hati.....sampai la dah masuk ari ke-4 , rasanya aku dah tak boleh tanggung lagik dah....wei bisa yang amat...sampai satu badan rasa bisa2.....akhirnya , semalam pas ambik adam dari taska dan beli susunya kat Manjaku , aku terus singgah ke klinik...jumpa doc sbb tak tahan rasanya....

balik rumah , sakitnya masih lagik menusuk2 badan , ulu hati dan perut....mujur juga aku gi klinik ptg tu , kalau tak , may be dah pecah kot perut aku semlm.....pas makan ubat  , rasa lega sikit...aku dah boleh sedawa dan buang air besar tapi aku tak boleh berdiri lama , sbb angin dlm badan mencengkam2 ulu hati ni....mlm tu  , aku baring....adam pulak , aku soh main ajer bajak-bajak tu dan tgk ajer kartun kat tv.... kul 10.00mlm  , rumah ku dah bergelap....better aku tido awal sbb tak ada mood....

la ni aku malas betul nak update blog..entah le kenapa...maybe line tenet yang slow kat opis dan ngan kerja yang banyak....ahhh...nanti , kalau aku update secara marathon , muntah darah la korang nak baca sok...hehehehe

1 comment :

Afne said...

lain kali tangguh2 mkn ke mkn pulut pg2 perut beralas ke. ko sng masuk angin. jgn cpt naik sdh.. mintak dijauhkan hehe