Monday, January 3, 2011

AHLI BARU DLM KELUARGAKU KINI...

tara...jgn terkejut tau....ni bukan nak buat entry pasal baby baru tau...hahahahha....sekarang ni  , dlm rumah aku ni dah bertambah ahli keluarga....hehehehe...dan aku pun dah ada tugas baru gamaknya....

ni la dia ...ikan laga yang aku belikan utk adam semalam....pas balik dari manjaku Ampang , terus tuju ke care4 ampang....saja jenjalan ..rasa cam dah boring ajer lepak kat rumah seharian....kat sini mmg ada jual binatang peliharaan  , adam pulak mmg suka sesgat la kalau pi sini...tapi semalam , boleh pulak dia merenggek nak beli fish...mmm..layankan jugak la....belikan ikan laga seekor dan makanannya...

sepanjang perjalanan , bising la mulut dia cakap itu ini...mmm..penat melayan....huhuhu...sampai rumah , apalagi , menonggeng , meniarap dan mencangkung tgk ikan dia tu....tadi , sebelum pi sekolah , aku layankan dia tgk fish dia sekejap....huhuhuh....

itu la anak...semakin meningkat dewasa , semakin berubah citarasanya....aku , sebagai ibunya, layankan ajer la kehendak anak lelakiku seorg tu...adam....pas ni mintak la abah belikan tortoise pulak???huhuhu

No comments :