Wednesday, January 19, 2011

SELAMAT BERCUTI !!

seronoknya dapat cuti esok...esok cuti umum bersempena hari wesak...aku pulak , dgn tak semena-mena sengaja nak ambik cuti satu hari extra hari jumaat nanti...so...aku akan bersambung cuti sampai la ari ahad....4 ari dok rumah sampai lebam...huhuhuhuh...

setakat ari ni , belum ada planning nak kemana ngan adam....mmm...kat kl ni , dah tak tau mana lagik shopping complex yang nak diterjah....boring arrr....takkan nak gi klcc atau JJ setiawangsa lagik??? dah bosan dah padaku...nanti arr...dipikir-pikirkan....yang pasti , ari jumaat tu , aku bercadang nak hantar ke taska...dpt la aku relax-relax kat rumah tapi cam boring pulak coz rumah akan jadik sunyi ajer tanpa suara dia yang cakap pelat-pelat tu....kalau dia ada , kami asyik bergaduh ajer....mmmm...akan dipikirkan jugak.....

ok la...aku ni nak hilangkan rasa ngantuk sebenarnya  , tu yang tulis entah apa-apa kat sini.....dari hampir nak terlelap dah ni...ahhh ...tolong bagi kerja boleh tak!!!!!

kepada semua , selamat bercuti sempena HARI THAIPUSAM .....


ala....comeynya....

No comments :