Sunday, March 27, 2011

CUCI KELISAKU

ari ni tak shopping...cukup la satu hari ajer...penat jari ni nak picit duit kat mesin ATM tu....hahhahaha..

so ari ni , aktiviti cuma pusing-pusing taman kosas ajer....huhuhu...pas makan dan  tgk JJCM , kami berdezup ke stokis cosway coz nak buat pertukaran barang sbb salah beli...sorry ye afne , tapi semua tu dah settle....pas tu singgah jap ke kedai RM2.00 sbb nak tutup mulut adam dari dia dok asyik sebut nak naik tut-tut ajer...arr..malas la aku...dah la panas buta camni...naik tut-tut ngan ramai org tu....eee....nak naik , naik la ngan eric esok....

kat sini , dia pow aku , bas kecik ..so senyap mulut tu sekejap....lega dowh...hehehhe

pas tu aku bawak dia gi cuci kelisa ku itu..dah 2 minggu tak digilap....huhuhu....tapi kali ni , org tu cuci , kami berdua dok dlm keta , seronok la adam tu sengeh2 bila air dan sabun pancut kat tepi tingkap...tambah lagik , bebudak india yang cuci keta tu sengaja pancit air lelama kat body keta...hahhaha...aku lagik seronok , sbb sure berkilat arr keta aku tu...hehehehhe

ok la ...itu sahaja aktiviti kami ari ni...balik rumah , rehat jap , mandi , sembahyang dan terus tido terbongkang....nikmat!!!

port adam kat belakang ...perubahan adam dikala menuju 4tahun...


dok sengeh senseorang...bebudak cuci keta lak , rajin melayan dia....hehehehhe


 proses mengilap , kami berdua berkelah kat tepi..

 makan koko krunch dan menikmati air kacang sejuk...

No comments :