Friday, March 25, 2011

DAH PANDAI YE...

ni la adam...sejak dia pernah nampak aku snap pic barang2 yang pas balik shopping , la ni dia dah pandai dah....balik rumah ajer , terus ambik beg plastik dan keluarkan semuanya , susun dan soh aku ambik pic dia ngan barang2 tu....tak kira arr ko balik care4 ke..tesco ke...pasar malam ke....hish...ikut perangai sapa la agaknya ni....

dulu  , aku rajin gak buat camtu , pas dari tu , cam malas pulak nak update ...bila aku senyap , dia pulak yang takeover my hobby tu...aku layankan ajer...hehehehe

 suka ajer muka tu....tak beli banyak kat situ sbb rega adalah mahal dari care4

 beriya goncang kotak ubat gigi tu....

ok , ini n3 semalam...baru balik dari JJ Au keramat...sempena dpt gaji ni , sesaje nak makan  kat restorant Madam Lim Kitchen.. biasanya kami makan malam kat sini tapi yang simple2 ajer tapi kali ni makan besar sikit....kitaorg ambik ikan siakap masak sweet sour , sup sayur dan udang sambal...rasanya so-so ajer...sedap lagik makan kat kedai tomyam kat area bukit indah nun... pic tak ambik sbb malu arrr...ramai org....hhehehee...semlm tu mmg kekenyangan coz rega dah mahal , harus la kena abiskan sampai licin ...kalau tak  , rugi beb!!!

 snap pic logo ajer la....

pas makan  , aku shopping barang dapo ..eric dan adam pi main games kat tkt atas...kul 10.00 baru nak gerak balik rumah....

ok la itu ajer...sesaje nak update dikala boring ni....

No comments :