Tuesday, March 15, 2011

HAPPY 36TH BIRTHDAY TO ME..

credit to mr google.....

15th mac , genap umurku 36 tahun...arrr...pejam celik pejam celik , sekejap aje masa berlalu ...Alhamdulillah  , berterima kasih KepadaNYA atas keizinan driNYA , aku masih lagi boleh bernafas dan terima kasih padaNYa atas segala nikmat dan rezeki yang dilimpahkan pada ku selama ini ...Alhamdulillah sekali lagi....anyway , aku  tak kesah sgt pasal umur tu ,  bak kata afne , nombor tak penting , yang penting kematangan kita dlm membuat keputusan....yehhh...i setuju!!!!!

oh ya , bersempana dgn birthday saya , ari ni saya cuti , cuti nak buat kerja kat opis , cuti jugak nak memasak dan sebagainya...cuma pepagi tadi dok mengemop lantai dan mencuci langsir ajer...entah kenapa tetiba angin rajin dtg nak buat kerja-kerja rumah pas balik dari anto adam ke taska...tgk  tu...adam pun aku anto ke taska????....ari ni betul-betul cuti dari segala-galanya kecuali sembahyang 5 waktu...hehehehhe

ok la  , nak mandi dan bersiap nak merayau-rayau...tak jauh pun , setakat dlm kawasan ampang aje pun....hehhehee...

daaa....

3 comments :

tie gadies said...

epy bestday kak ros!!!

Teratak pena said...

Kak Ros... happy birhday...

Afne said...

ntah apa yg dia rembat agaknya tu? happy birthday!