Saturday, May 14, 2011

SHOPPING LIST

hahahha...gila kan aku ni...baru dpt bonus ari tu dan dah puas beli benda2 yang diidamkan , pagi  tadi dok dendiam dlm bilik , aku buat shopping list lagik..kali ni sumber $$$ dari advance 2012 yg akan aku apply at the end of dec 2011 ,  dividend ASB yang akan dpt awal tahun 2012 dan jugak bonus 2012 pada pertengahan tahun depan nanti...


mmg dasar mata duitan dan kaki shopping betul!!!..ehh..tapi tak salahkan , aku buat list shopping tu agar duit tu tak la melabur kat tmpt atau benda yang bukan-bukan....yang pasti , benda-benda tu pasti dpt bila tiba masanya....tunggu dan lihat ajer...

oh ya , tadi aku tgk duit nuffnang aku cam dah boleh di cash-outkan...tapi nak beli apa ekk??? mmm..pening gak nak dipikirkan...aku ni , klu dpt duit free cenggini , aku lebih suka beli benda yang berguna , berbaloi-baloi dan aku rasa aku takkan dpt beli bila tiba time gaji ( coz utilies bill jadi keutamaan )...baru la sgt puashati dgn apa aku buat selama ni dan boleh dikenang-kenang...

masih mencari-cari barang apa yang aku nak beli....mmmm...pening!!! pening!!!

3 comments :

Teratak pena said...

bagus!bagus! itu namanya rezeki berganda

rossysweety said...

kita raikan bersama-sama rezeki berganda ni...hehehehe

Afne said...

bg aku je buat kenang-kenangan hehe