Monday, June 27, 2011

HARI AHAD SAYA...

hari ahad baru ni...sgt sibuk...pepagi adam dah terjaga , aku pun bingkas bangun ...tak boleh nak lepak-lepak atas katil , ada plan tghari ni...pagi tu , just buat yg simple-simple ajer....kita ke arah western pulak ye....

ala-ala france ye...hehehehe..

hari ahad tu , ada kenduri opismate kawin di Dewan serbaguna Pantai Hill Park , kul 11.30pg  , aku dah bertolak dari rumah..nak ke Pantai Hill Park , di pantai dalam...kena keluar awal , sbb tak berapa nak faham jalan ke sana , maklum la...since dari tahun 1998  , aku dah tinggalkan kawasan tu....dulu time bujang dok memyewa kat situ...la ni dah banyak perubahan besar dah....

gitu -gini , gitu gini , sampai kat dewan nun kul 12.30pm , ramai gak kengkawan yg hadir...berborak dan snap pic  , terus masuk dlm dewan...pastinya meja kami dihadapan sekali...best arr tgk pengantin....

ok  , korang tgk arr pic-pic kami...















 kek yg comel.....
 goodies yg kami dapat....

dlm kul 2.30ptg , kami balik ke rumah memasing...tapi kami ber-4 ( tie , zaza dan termasuk gak adam ) nak pi layan wayang kat KLCC....oh ya , hujan sgt lebat di kl dan ditambah pulak ngan driver yg sengal buatkan jalan jadi jem kat kl....

 first time ever bawak adam masuk wayang....punya la excited , aku terlupa yg cerita tu terlampau ganas utk adam....aduh....

dan ni la first time aku bawak budak adam tu layan wayang , cerita KL Gangster ...riso gak aku , kot la adam takut ngan soundtrack yg kuat tu ....siap aku belikan jajan dan standby susu ...TAPI....sgt memeranjatkan.....dia tak nangis!!!! yahooo....ni langkah permulaan utk mama dia layan wayang utk next time....cayang kat adam....next ...planning nak tgk TRANSFROMERS pulak....hoyeyyyy....

tamat wayang , terus berdezup ke ampang...nasib baik dekat ajer...terus ke Manjaku utk beli stok susu...sampai rumah dah kul 5.30ptg...penat yang amat....huhuhu

ok la , malas nak story bebanyak...layan pic k....

No comments :