Friday, July 1, 2011

JOM MAKAN GCB

hari jumaat , cam dah addict nak gi MID...padahal , tmpt tu paling aku tak suka coz of their parking yg sikit ...dah tu , aku mmg lost kalau bab jalan dlm tu....kalau tinggal aku sengseorng dlm tu , rasanya aku lebih selamat berdekatan ngan pak guard...mudah sikit nak soh dia carikkan aku jalan keluar....hhehehehe

hari ni  , lagik sekali kami berempat pi mid..eh eh...ada budak tu nangis tau sbb kitaorg tak ajak dia...hahahha...bila kami tanya , dia kata tension byk keja...tapi bila sampai mid , dia yg paling banyak borong barang....apakah???? eee...tak malu....katanya nak jadik bini org tapi perangai tak boleh blah.....hahahahha

oh ya , sampai kat Mid , terus tuju 'HINODE SHOP'...seronok lepak kat situ...macam-macam nak beli sbb rega semua RM5.00 ajer..setiap seorg ada ajer barang yg dibeli..tak ketinggalan jugak aku ni...sebenarnya dah aim lama dah bekas camni , nak cari yg ada bentuk laci cam mahal ajer...jadik la utk aku simpan brooch yg saban hari semakin banyak buat koleksi...terselamat dari habuk ....

 cantik tak...   

 tuan tanah...

terus jadi member...

bekas broochku yg baru..kalau ada kaler merah atau biru , lagi nampak mewah..

comel kan???

pas dari tu , terus singgah McD , semua pakat nak makan GCB ...idea tie la ni...sedap gak time lapo-lapo ni..bergosip dan berborak ajer... sebelum balik ,  singgah jap  di deretan kedai di tepi care4 , cuci mata ajer la aku ni...hehehehe..pas dari terus balik ke opis....

ok layan pic kami ber-4..

rakusnya tuan tanah ni makan...lapau sgt agaknya....

tgk la sapa tg beli beg plastik paling beso , dia arr yg nangis tadi tu...huhuhu




 jemput makan!!

2 comments :

Afne said...

elehhh ngada2 zaza tu. sori la, kita klu tak puas hati mmg ckp dpn2 punya. ckp blkg tak guna buat dosa je.

woooiii gmbr curik ke apa ni? hahahaa

rossysweety said...

tu arr pasal...nak kawan ngan aku kena hati keras , kalu idak , org pijak kepala..ni dari pengalaman aku sendiri...

lagipun aku suka cakap direct , tak suka simpan-simpan.pas tu abis . kira 0-0